loading...

Journal

Coś o mnie... Śmiało, skanuj! ;)

Zarówno w życiu osobistym jak i zawodowym cenię sobie najbardziej uczciwość, zaufanie, sprawiedliwość, wysoką jakość, profesjonalizm, szacunek oraz dobry humor - niejednokrotnie również ten „czarny” zarówno podczas współpracy jak i w życiu prywatnym ;)

Swoją przygodę z IT i marketingiem rozpoczęłam bardzo szybko – już jako młoda nastolatka rozkręcałam komputery i je „tunningowałam”, tak, aby tylko Corel czy Photoshop znów nie „zwiesił się” w najmniej oczekiwanym momencie...
Grafiką komputerową zainteresowałam się podczas, gdy moja siostra studiowała grafikę użytkową. Z czasem sama rozpoczęłam kreować własne „dzieła”. Moje ogromne zainteresownie grafiką, programowaniem i komputerami zakończyło się wyborem szkoły średniej o profilu matematyczno-informatycznym (i początkowo „wielkim płaczem” z powodu tak dużej ilości godzin matematyki;))... Jednak po pewnym czasie stałyśmy się bardzo dobrymi „przyjaciółkami” - z resztą cały świat opiera się na matematyce – przecież wiedzieli już o tym nawet ludzie w starożytności...

Od zawsze marzyłam o własnej działalności gospodarczej, otaczałam się ludźmi, którzy byli związani z branżą informatyczną, chłonęłam od nich wiedzę jak „gąbka”.

Jestem pracowita – od 18 roku życia każde wakacje były dla mnie okresem, w którym podejmowałam zatrudnienie, czy to jako teleankieterka w wydawnictwie Pascal, czy w obsłudze wypożyczalni filmów (jeszcze video), czy jako pracownica fizyczna w pracy zmianowej tworząc wiązki.
Osobiście uważam, że warto taką „drabinkę” w życiu przejść, aby po studiach, kiedy podejmuje się pierwszą pracę, mieć więcej pokory - warto zobaczyć jak wygląda praca na każdym „szczeblu” - wówczas nawet jako kierownik czy dyrektor bądź prezes, człowiek staje się bardziej emaptyczny wględem swoich współpracowników czy podwładnych.

Studia. Początkowo myślałam o hotelarstwie, ale ze względu na fakt, iż brakowało jednej osoby do utworzenia specjalizacji reklama multimedialna na kierunku zarządzanie i marketing w Bielskiej Wyższej Szkole im. J. Tyszkiewicza, stwierdziałam, że w zasadzie to jest dokładnie to, co mnie interesuje, a nawet moja pasja – zmieniłam zdanie w ostatnim momencie. Na szczęście!
Ukończyłam studia właśnie na tym kierunku w 2009 roku. I tylko jedna z nielicznych (z mojej grupy) rzeczywiście dalej rozwijałam się w tym kierunku, w tej branży.

W trakcie studiów odbyłam praktyki w agencji reklamowej, pojawiały się pierwsze zlecenia - realizowałam projekty graficzne dla znajomych, a z czasem pozyskiwałam coraz większych klientów.

Tuż po studiach dostałam się na staż w firmie TAAT Technologie Cyfrowe, następnie zostałam tam zatrudniona. To właśnie mój pierwszy szef, „doprowadził” do tego, że całkiem pochłonęła mnie ta branża.

W tym czasie powoli rozwijała się inna gałąź, czyli e-commerce – sprzedaż internetowa, której uczyłam się praktycznie od podstaw, ale już w kolejnym miejscu zatrudnienia.
Na szczęście trafiłam na jednych z lepszych programistów, od których mogłam czerpać dalszą wiedzę ale w jeszcze szerszym zakresie: budowy sklepów internetowych opartych głównie na platformie Magento, tworzenia użytecznych i intuicyjnych stron internetowych, testowania, pozycjonowania, prawidłowego projektowania, copywritingu i marketingu.

Od 2011 roku zawodowo działam w branży marketingu i e-commerce.
Hmm, to już 14 lat...
Dlatego myślę, że śmiało mogę dziś powiedzieć, że udało mi się zdobyć szeroką wiedzę i umiejętności w zakresie planowania oraz realizacji strategii marketingowych, promocji produktów, usług i marek. Potrafię skutecznie analizować rynek i konkurencję, a także nabyłam umiejętność tworzenia spójnych i kreatywnych kampanii, które angażują odbiorców.

Łączę teorię z praktyką, umiejętnie dobierając narzędzia i metody w zależności od celów i specyfiki rynku, a przede wszystkim zgodnie z oczekiwanimi klienta. Wszystkie zaproponowane przeze mnie działania mają na celu zwiększenie rozpoznawalności marki, zbudowanie lojalności klientów oraz generowanie sprzedaży (e-commerce).

Moje doświadczenie obejmuje nie tylko skuteczne wykorzystywanie narzędzi analitycznych, ale także zarządzanie platformami e-commerce, co pozwala mi osiągać wysoką efektywność działań marketingowych i sprzedażowych. Doskonale rozumiem potrzeby współczesnych konsumentów i potrafię dostosować komunikację marki do dynamicznie zmieniającego się rynku.

 

Profesjonalizm w e-commerce i marketingu nie polega jedynie na technicznych umiejętnościach, ale także na ciągłym uczeniu się i dostosowywaniu do zmieniających się trendów i oczekiwań rynku. Profesjonalista w tych dziedzinach to osoba elastyczna, zorientowana na cel i gotowa na wyzwania, które stawia stale rozwijający się rynek, a dziś jednym z tych wyzwań z całą pewnoscią jest AI (sztuczna inteligencja).

W 2016 roku, pozyskałam dotację na rozpoczecie działalności gospodarczej, dzięki czemu mogłam rozpocząć pracę na w pełni profesjonalnym sprzęcie i oprogramowaniu.
Jako właścicielka firmy Webjungle, współpracowałam z jednym z największych software house'ów w Polsce - Lizard Media, gdzie pracowałam jako IT Project Manager & Team Leader. Było to duże wyzwanie, wówczas rozpoczęłam swoją „przygodę” ze SCRUM i Jirą... Na pewno wielką dumą było dla mnie to, iż pracuję w firmie, która realizuje projekty dla największych marek, jak np.: Aluprof, BOLIX, Home&You, DUKA, PrezentMarzeń, Tous, Krosno...

Oprócz tego zaszczytu, realizowałam własne projekty m.in. dla firmy Glazel Visage, Vertex, KULIG, Vialli Design, Decorto, Miejskiego Domu Kultury w Czechowicach-Dziedzicach, dla Polskiego Stowarzyszenia Na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Pszczynie z siedzibą w Piasku, a także tworzyłam projekty graficzne na potrzeby internetu i druku, fotografie produktowe i eventy dla klientów z przeróżnych branż.

I nie spoczęłam na laurach – podjęłam decyzję o poszerzeniu nie tylko swojej wiedzy w obszarze budowy sklepów internetowych opartych na platformie Magento (rozwiązaniu open source).
Po analizie rynku i zapotrzebowaniu klientów, rozpoczełam naukę tworzenia sklepów na słynnej „preście”, czyli platformie sprzedażowej Prestashop. Nie ukrywam, że prowadząc własną działalność, każdy nowy projekt zawsze stanowił dla mnie nowe wyzwanie i jednocześnie napędzał, dodawał energii, a przede wszystkim rozwijał.

Z czasem, z powodu moich dość szerokich zainteresowań nie tylko marketingiem i e-commerce, bo również rękodziełem, psychologią, cukiernictwem, a z czasem prawem i nieruchomościami, powstał kolejny projekt, a raczej marka – TESORI, posiadająca w swojej ofercie nietypową biżuterię, głównie bransoletki własnego projektu, wykonane z naturalnej skóry, muszki oraz ozdoby do włosów.

Moją ogromną pasją jest bieganie, wyprawy górskie, dobry film i muzyka oraz wszystko to, co nie kojarzy się z luksusem, ale luksusem jest... - interesuje mnie moc natury i energia z niej płynąca, a zatem kamienie szlachetne, góry, las, niebo, słońce, kosmos...


Wracając jednak na Ziemię...


To, czego nauczyłam się przez te wszystkie lata, to przede wszystkim otwartości na zmiany, nowości, elastyczności, pełnego zorientowania na potrzeby każdego klienta, a także skutecznego zarządzania zespołem, współpracy z innymi działami firmy, budowania relacji z klientami, partnerami i mediami.

Dlatego zapraszam Cię do kontaktu ze mną, porozmawiajmy i sprawdź, jak mogę pomóc Tobie i/lub Twojej firmie. Chętnie posłużę Ci skuteczną, profesjonalną radą – z całym przekonaniem razem zdziałamy więcej! Twój sukces, jest również moim sukcesem.

Na koniec dodam:

Najważniejsze w życiu jest to, choć może łatwo powiedzieć – nigdy nie poddawać się i walczyć o swoje marzenia, o swoje prawa i być wolnym człowiekiem...
Choć „wolność” dla każdego może oznaczać coś zupełnie innego...

Masz pytania lub chcesz uzyskać więcej informacji?

consulting[at]agataskipiol.pl